Splošni pogoji poslovanja trgovine na spletni strani www.one4all.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S potrdilom nakupa KUPEC potrjuje, da se strinja s sledečimi pogoji poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in potrošnikom.
Podatki o prodajalcu
Milena Praprotnik s.p., Tržaška cesta 20, 6230 Postojna, matična št.: 7288603000, davčna št.: 39635392 in IBAN: SI56 6100 0001 6924 519
Cene in ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba artiklov ažurira in spreminja. Vse cene so končne cene z vključenimi stroški pakiranja, niso pa v ceno vključeni stroški dostave. Izjavljam, da po Zakonu o DDV nisem registrirana za namene obračunavanja DDV-ja in po 1. odstavku 94. člena ta tudi ni obračunan. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Poštnina za dostavo znotraj Slovenije
Za spletna naročila nad 50€ je dostava brezplačna. Dostavo naročenega blaga izvaja prioritetno Pošta Slovenije ali drugi ponudnik po izboru prodajalca. Strošek poštnine je fiksen za pakete do 2. kg in znaša 0,99 EUR. Za večja naročila vas o točnem znesku poštnine obvestimo naknadno na elektronski naslov.
V primeru plačila po povzetju vam Pošta Slovenije po veljavnem ceniku zaračuna še plačilo posebne položnice (kot bi jo plačali pri bančnem okencu), v primeru dostave z GLS logistično službo je ta storitev že zajeta v ceno poštnine in se je dodatno ne plača.
Poštnina za dostavo izven Slovenije
Za vsa naročila izven Slovenije vas o točnem znesku poštnine in kdo bo dostavo naročenega blaga izvedel, obvestimo naknadno na elektronski naslov.
Naročanje
Naročanje poteka preko svetovnega spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila, mora kupec o tem prodajalca obvestiti pred prejemom obvestila o zaključenem naročilu na e-naslov: info@one4all.si, kjermora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v primeru nakupa za pravne osebe v drugem koraku vpišete v obrazec tudi ime in davčno številko podjetja ter potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Za pridobitev statusa pravne osebe v spletni trgovini one4all.si, potrebujete uporabniško ime in geslo, ki vam ga določi prodajalec.
Prodajalec si pridržuje pravico, da se sam odloči koga potrdi kot kupca s statusom pravne osebe. Za določitev statusa kupca kot pravne osebe kontaktirajte prodajalca na: info@one4all.si.
Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko brez utemeljitve razlogov zavrne nakup.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Spletna trgovina One4all pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na transakcijski račun (TRR) podjetja po ponudbi/predračunu
- z nakazilom na PayPal račun podjetja (možnost tudi če nimate računa PayPal plačate s kreditno kartico preko varnega portala v PayPal-u.
Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Kupec ima pravico, da brez utemeljitve razlogov za svojo odločitev odstopi od pogodbe, o čemer mora v štirinajstih (14) dneh od prejema pošiljke pisno obvestiti prodajalca na e-naslov info@one4all.si. Blago pa je dolžan vrniti v roku tridesetih (30) dni od prejema blaga na naslov prodajalca. V tem primeru kupec sam poravnava stroške poštnine, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla. Vračilo prejetega blaga v 14-dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno in v originalni embalaži. Priložen mora biti tudi račun nakupa. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, razen če ni drugače dogovorjeno. Če je kupec odstopil od pogodbe, mu prodajalec vrne kupnino za vrnjeno blago takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Pri vračilu blaga je potrebno navesti TRR, kamor se bo izvedlo vračilo kupnine. Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko brez utemeljitve razlogov zavrne nakup.
Varovanje podatkov
Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Pri naročilu blaga morate posredovati vaše ime, priimek, naslov in e-naslov, da lahko prodajalec zagotovi nemoten proces končne izvedbe vašega naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.
Avtorske pravice
Spletno mesto www.one4all.si je v lasti prodajalca. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev, o čemer vas bomo na teh straneh sproti obveščali.
Za morebitne spore je pristojno sodišče v Postojni.